19/8-2013

Detta är en ärlig blogg. En blogg för de som har cancer, vill veta hur det är, stöttar mig eller helt enkelt bara någonting jag kan se tillbaka på sen och säga till mig själv att jag kämpat jäkligt bra.

Jag har idag strålats 14 av mina 17 behandlingar och ikväll är klådan olidlig. Jag är rädd, mamma var rädd, det är samma sorts klåda jag hade innan jag började med cellgifterna, den som var det enda symtomet jag hade vid beskedet. Vi har nu surfat runt och hittat x antal sidor om biverkningarna av att strålas och att klådan ofta dyker upp först efter två-tre veckor och successivt förvärras, precis som i mitt fall... Dock känner jag att det är svårt att andas ut! Jag måste höra det ifrån läkarna.

... Sökt ytterligare. Till pappa som förmodligen blev minst lika rädd som mig när jag ringde och bölade - läs denna länken

http://translate.googleusercontent.com/translate_c?depth=1&hl=sv&langpair=en%7Csv&nv=1&rurl=translate.google.se&u=http://forums.lymphoma.com/archive/index.php/t-52645.html&usg=ALkJrhjWUGMxjZXTzbG1I5oSGuwtfgbEPA

Nu vill jag bara bli frisk, pigg och kunna leva ett vanligt liv och slippa gå runt och vara orolig över minsta lilla konstig känsla i kropp eller hals! Fuck cancer!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback