16/12-2013

När man inte är så teknisk så är det såhär man lägger upp bilder!!!

Fick reportaget skickat till mig av Ia Sellerberg som gjorde intervjun med mig och lägger upp den här för folk som inte haft möjlighet att köpa tidningen eller bara är allmänt nyfikna. Om det skulle vara så att man inte har en dator där man kan zooma in texten, eller helt enkelt inte vet hur man gör, så kan jag skicka reportaget till de som "behöver"/vill! 
 
Vill tacka Ia och Paul för det fina reportaget från både mig och min familj och än en gång alla er andra som hört av er och gett oss respons! 

Kommentarer
Postat av: Louise

Hej!Skulle gärna vilja läsa reportaget, men ser inte hela här på bloggen. Min dotter fick diagnosen Hodgkins i juni 2011, hälsningar Louise

Svar: Absolut! Jag mejlar reportaget till dig så hoppas vi att det går att läsa så istället! :)
Rebecca Ådén

2013-12-18 @ 22:08:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback