10/12-2013

Har varit mycket sista vecka men länken till intervjun på Sveriges radio, P4, kommer här!
Läskigt hemskt att höra sin egen röst och bilden var inte särskilt vacker den heller, man är fortfarande självkritisk trots sjukdom - men det är värdsliga saker! Det viktigaste är att jag är frisk och att jag kan försöka nå ut med ett budskap, inte att jag har röd näsa och var otroligt stressad när bilden togs! Ha ha! 

http://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=86&artikel=5724381 
 
Ps. Intervjun jag gjorde med Ia på Barometern publiceras i lördagsbilagan på Lördag! Ds.

Kommentarer
Postat av: Elias Brunzell

Hej Rebecca! Jag läste artikeln om dig i Barometern och lyssnade på radiointervjun som du hade länkat. Det var verkligen intressant att läsa och höra din historia! Men något som jag reagerade extra på vad att du sa att du fortfarande var jätte rädd för att cancern skulle komma tillbaka. Jag har själv kämpat länge med svåra sjukdomar och kan berätta för dig att du inte behöver vara rädd, ifall du förstår varför du fick cancern från första början. Därför vill jag varmt rekommendera dig att läsa boken Resan, av Brandon Bays, för att få hjälp att förstå varför du blev drabbad. Boken har hjälpt mig mycket, och när grundorsaken till tumören har upptäckts, finns det ingen risk att den kommer tillbaka igen.
All kärlek till dig :)

2013-12-14 @ 14:50:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback