2/8-2013

Första veckan i Linköping avklarad. 3 av 17 behandlingar gjorda.

Personalen på strålningsenheten är underbara - de förklarar, berättar, stöttar och LYSSNAR på mig, på vad jag vill, de tar mig på allvar och kompromissar i alla möjliga situationer. Ingenting ska göras bara för görandes skull utan för MIN skull här. Det blir nog en räkmacka, precis som tidigare patienter påstått.

Mamma och jag har haft ett par mysiga dagar bara hon och jag - ätit gott, utforskat stan och bara tagit det lugnt och myst. Tj tog "Linköpingsbussen" upp i torsdags morse för att vara med och se hur jag behandlas och stötta!

Är nu påväg hem till Kalmar för en ledig helg och åker upp igen på måndag vid lunch, då tillsammans med pappa!

Jag mår bra, är lite trött bara! Ömhet och andra "biverkningar" kommer efter sju-tio behandlingar (om jag ens drabbas av dessa!!).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback